Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986
Titel: Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект)
Autoren: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Теличко, Наталія Вікторівна
Малильо, Констянтин Васильович
Stichwörter: студентоцентроване навчання
особистісно-орієнтована технологія
аргументоване мовлення
критичне мислення
комунікативна компетентність
англійська мова
друга іноземна мова
проєктна діяльність
дискусія
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: У статті розглянуто потенціал студентоцентрованого навчання у формуванні навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою серед учнів старшої школи та здобувачів ЗВО. Відхід від авторитарновчительської моделі до партнерської взаємодії між викладачем і студентом став визначальним чинником у розвитку новітніх педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні засади та виокремлено ключові принципи студентоцентризму. Виокремлено сутність студентоцентрованого підходу. Автори обґрунтовують доцільність використання проєктних, дискусійних і рефлексивних методів, що стимулюють критичне мислення, розвиток мовної компетентності та формування комунікативної автономії. Особлива увага приділяється зміні ролі викладача, який переходить від позиції джерела знань до фасилітатора навчального процесу. Розглянуто педагогічні та психологічні концепції на яких грунтується теоретичний фундамент студентоцентрованого навчання. Доведено, що формування навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою набуває ключового значення для сучасного фахівця в умовах глобалізованого світу. .
Beschreibung: Кравченко Т. М. Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) / Т. М. Кравченко, Н. В. Теличко, К. В. Малильо // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. - 2025. № 8(54) 2025. - С. 528-541
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Перспективи_та_інновації_8_54_2025.pdfСтудентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект)3.18 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.