Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986
Назва: | Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) |
Автори: | Кравченко, Тетяна Миколаївна Теличко, Наталія Вікторівна Малильо, Констянтин Васильович |
Ключові слова: | студентоцентроване навчання особистісно-орієнтована технологія аргументоване мовлення критичне мислення комунікативна компетентність англійська мова друга іноземна мова проєктна діяльність дискусія |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто потенціал студентоцентрованого навчання у формуванні навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою серед учнів старшої школи та здобувачів ЗВО. Відхід від авторитарновчительської моделі до партнерської взаємодії між викладачем і студентом став визначальним чинником у розвитку новітніх педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні засади та виокремлено ключові принципи студентоцентризму. Виокремлено сутність студентоцентрованого підходу. Автори обґрунтовують доцільність використання проєктних, дискусійних і рефлексивних методів, що стимулюють критичне мислення, розвиток мовної компетентності та формування комунікативної автономії. Особлива увага приділяється зміні ролі викладача, який переходить від позиції джерела знань до фасилітатора навчального процесу. Розглянуто педагогічні та психологічні концепції на яких грунтується теоретичний фундамент студентоцентрованого навчання. Доведено, що формування навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою набуває ключового значення для сучасного фахівця в умовах глобалізованого світу. . |
Опис: | Кравченко Т. М. Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) / Т. М. Кравченко, Н. В. Теличко, К. В. Малильо // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. - 2025. № 8(54) 2025. - С. 528-541 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи_та_інновації_8_54_2025.pdf | Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) | 3.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.