Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Малильо, Констянтин Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-25T08:17:06Z | - |
dc.date.available | 2025-08-25T08:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986 | - |
dc.description | Кравченко Т. М. Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) / Т. М. Кравченко, Н. В. Теличко, К. В. Малильо // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. - 2025. № 8(54) 2025. - С. 528-541 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто потенціал студентоцентрованого навчання у формуванні навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою серед учнів старшої школи та здобувачів ЗВО. Відхід від авторитарновчительської моделі до партнерської взаємодії між викладачем і студентом став визначальним чинником у розвитку новітніх педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні засади та виокремлено ключові принципи студентоцентризму. Виокремлено сутність студентоцентрованого підходу. Автори обґрунтовують доцільність використання проєктних, дискусійних і рефлексивних методів, що стимулюють критичне мислення, розвиток мовної компетентності та формування комунікативної автономії. Особлива увага приділяється зміні ролі викладача, який переходить від позиції джерела знань до фасилітатора навчального процесу. Розглянуто педагогічні та психологічні концепції на яких грунтується теоретичний фундамент студентоцентрованого навчання. Доведено, що формування навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою набуває ключового значення для сучасного фахівця в умовах глобалізованого світу. . | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | студентоцентроване навчання | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтована технологія | uk_UA |
dc.subject | аргументоване мовлення | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | друга іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | дискусія | uk_UA |
dc.title | Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи_та_інновації_8_54_2025.pdf | Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) | 3.18 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.