Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorМалильо, Констянтин Васильович-
dc.date.accessioned2025-08-25T08:17:06Z-
dc.date.available2025-08-25T08:17:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12986-
dc.descriptionКравченко Т. М. Студентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект) / Т. М. Кравченко, Н. В. Теличко, К. В. Малильо // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. - 2025. № 8(54) 2025. - С. 528-541uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто потенціал студентоцентрованого навчання у формуванні навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою серед учнів старшої школи та здобувачів ЗВО. Відхід від авторитарновчительської моделі до партнерської взаємодії між викладачем і студентом став визначальним чинником у розвитку новітніх педагогічних технологій. Розглянуто теоретичні засади та виокремлено ключові принципи студентоцентризму. Виокремлено сутність студентоцентрованого підходу. Автори обґрунтовують доцільність використання проєктних, дискусійних і рефлексивних методів, що стимулюють критичне мислення, розвиток мовної компетентності та формування комунікативної автономії. Особлива увага приділяється зміні ролі викладача, який переходить від позиції джерела знань до фасилітатора навчального процесу. Розглянуто педагогічні та психологічні концепції на яких грунтується теоретичний фундамент студентоцентрованого навчання. Доведено, що формування навичок аргументованого усного мовлення англійською мовою набуває ключового значення для сучасного фахівця в умовах глобалізованого світу. .uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстудентоцентроване навчанняuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтована технологіяuk_UA
dc.subjectаргументоване мовленняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectдруга іноземна моваuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.titleСтудентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Перспективи_та_інновації_8_54_2025.pdfСтудентоцентризм як педагогічна особистісно-орієнтована технологія навчання аргументованого усного мовлення англійською мовою, як основною та другою іноземною мовою (практичний аспект)3.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.