Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995
Назва: | Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | активні методи навчання мовно-літературна освітня галузь учні молодшого шкільного віку початкова школа |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто особливості застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах. Визначено, що активне навчання як спосіб організації навчального процесу, у якому отримання учням знань, умінь і навичок домінує над їх передачею вчителем, а використання методів, форм та засобів стимулюють даний процес на основі врахування індивідуальних особливостей учнів та забезпечують стимулювання мотивації. Виокремлено рівні активності: активність відтворення; активність інтерпретації; творча активність. Наголошено, що технологія активних методів навчання заснована на колективній діяльності та спрямована на: взаємне освітнє збагачення учнів у групі; організацію спільних дій, що ведуть до активізації навчально-пізнавальних процесів; комунікацію, спілкування, без яких неможливі обмін інформацією, створення ситуації взаєморозуміння та включення учнів до спільної діяльності; рефлексію, через яку встановлюється ставлення учасника до власної дії та забезпечується адекватна корекція цієї дії. Запропоновано методики, які сприяють активізації навчального процесу на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі: «Фруктовий сад», «Дерево рішень» «Автобусна зупинка», «Тематична дискусія», «Імітаційні вправи», «Порожнє крісло», «Килим ідей». З’ясовано, що умовами застосування активних методик у початковій школі на уроках української мови і читання є: врахування цілей, завдань уроку, особливості теми, предмета вивчення, технічні та методичні можливості класного приміщення, фізіологічні особливості та психологічні потреби учнів молодшого шкільного віку. |
Опис: | Товканець Г. В. Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах / Г. В. Товканець // Актуальні питання у сучасній науці. - №7(37). - С. 1193-1202 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
374-679-PB (2).pdf | Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах | 764.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.