Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Назва: Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Лужанська, Тетяна Юріївна
Ільтьо, Галина Федорівна
Ключові слова: інноваційна освіта
гейміфікація
функції гейміфікації
компоненти гейміфікації
аспекти гейміфікації
цифрові технології
моделі гейміфікації
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальну проблему використання гейміфікованих технологій як новітніх інноваційних підходів в освітньому середовищі. Закономірне підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу, орієнтуючись на всесвітні освітні тренди. Наголошено, що використання моделей гейміфікації може покращити мотивацію користувачів, залучити їх до активної участі в навчанні, надати їм контекст та структуру вивчення, а також надихнути до пошуку нових знань та вдосконалення своїх навичок.
Опис: Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі / Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка. Випуск 83. Том 2. 2025. С.39-43
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GAMIFIED_TECHNOLOGIES.pdfГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ659.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.