Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020| Назва: | Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі |
| Автори: | Товканець, Ганна Василівна Лужанська, Тетяна Юріївна Ільтьо, Галина Федорівна |
| Ключові слова: | інноваційна освіта гейміфікація функції гейміфікації компоненти гейміфікації аспекти гейміфікації цифрові технології моделі гейміфікації |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальну проблему використання гейміфікованих технологій як новітніх інноваційних підходів в освітньому середовищі. Закономірне підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу, орієнтуючись на всесвітні освітні тренди. Наголошено, що використання моделей гейміфікації може покращити мотивацію користувачів, залучити їх до активної участі в навчанні, надати їм контекст та структуру вивчення, а також надихнути до пошуку нових знань та вдосконалення своїх навичок. |
| Опис: | Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі / Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка. Випуск 83. Том 2. 2025. С.39-43 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| GAMIFIED_TECHNOLOGIES.pdf | ГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | 659.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.