Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13021
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T07:12:14Z | - |
dc.date.available | 2025-09-03T07:12:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13021 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Формування безпечного психологічного середовища на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (56) ’ 2025. - С. 245-250 | uk_UA |
dc.description.abstract | Психологічний комфорт та безпека сприяють удосконаленню навчального процесу, підвищенню у школярів рівня мотивації до навчання, зняття психологічних бар’єрів, спрямування енергії на освіту. Мета статті: виявити форми і методи педагогічної діяльності щодо забезпечення психологічного середовища через проведення інноваційних уроків мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі. Використано методи наукового пошуку: вивчення наукових досліджень − для з’ясування теоретичних відомостей щодо формування безпечного освітнього середовища у початковій школі, зокрема на уроках мовно-літературної освітньої галузі; систематизація – для виявлення особливостей застосування інноваційних технологій на уроках мовно літературної освітньої галузі; прогностичний – для визначення перспектив розвитку безпечного освітнього середовища у початковій школі. Обгрунтовано організацію безпечного освітнього середовища у навчальному закладі на уроках мовно-літературної освітньої галузі як активне попередження проблемного, деструктивного розвитку учня в школі; ефективного застосування відповідних методик навчання. Систематизовано вимоги до уроку з мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі щодо забезпечення позитивного психологічного безпечного середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород | uk_UA |
dc.subject | безпечне психологічне середовище | uk_UA |
dc.subject | мовно-літературна освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.title | Формування безпечного психологічного середовища на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (29).pdf | Формування безпечного психологічного середовища на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі | 870.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.