Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023
Название: Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Кирлик, В.В.
Ключевые слова: компетентність
інженер-будівельник
здобувач освіти
професійна підготовка
інформаційно-проєктна компетентність
інформаційно-проєктна діяльність
розвиток особистості
вища освіта
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто структуру і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників. Сформульовано визначення інформаційно-проєктної компетентності інженера-будівельника як здатність особистості інтегрувати і творчо осмислювати нові знання та вміло переносити їх у професійну галузь у змінних умовах, забезпечуючи входження фахівців у інформаційне суспільство; як цілісну інтегративну особистісну освіту, що характеризується сукупністю знань, умінь та професійних якостей майбутнього фахівця в проєктній діяльності, що визначає технологію виготовлення продукту проєктування, особистісне ставлення до проєктування; як готовність здійснювати інформаційну підтримку і супровід проєктної діяльності.
Описание: Товканець Г.В., Кирлик В.В. Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників / Г.В. Товканець , В.В. Кирлик // Інноваційна педагогіка. Випуск 79. Том 2. 2025. С.11-16
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
STRUCTURE_AND_CONTENT.pdfСТРУКТУРА І ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ725.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.