Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13024
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.contributor.author | Мартин, Оксана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T07:32:34Z | - |
dc.date.available | 2025-09-03T07:32:34Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13024 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Розвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі / Г. В. Товканець, О. М. Мартин // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 2 (55) ’ 2024. - С. 111-116 | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті: обґрунтувати особливості роботи з розвитку зв’язного мовлення та формування культури спілкування на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі. Методи наукового пошуку: аналіз наукової та методичної літератури для з’ясування теоретичних відомостей щодо розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної галузі; спостереження з метою виявлення особливостей роботи у початковій школі з формування культури спілкування учнів молодшого шкільного віку; прогностичний для визначення перспектив застосування методів і прийомів навчання з розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів; узагальнення для формулювання висновків. Досліджено особливості розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Одним з основних методів роботи зі зв’язного мовлення та культури спілкування є практичні вправи. Систематизовано вправи, що спрямовані на формування орфоепічних, вимовних, акцентологічних та лексичних норм, розрізнення інтонації в реченнях тощо. В результаті роботи з використанням системи вправ з формування культури мови не тільки підвищується мовленнєва культура учнів, а й покращується їх пам’ять, з’являється уважне, вдумливе ставлення до мови, до книг, підвищується рівень орфографічної грамотності дітей й інтерес до уроків української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород | uk_UA |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk_UA |
dc.subject | культура спілкування | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | форми і методи роботи | uk_UA |
dc.subject | прак тичні вправи | uk_UA |
dc.subject | мовно-літературна освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Розвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (30).pdf | Розвиток зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів на уроках мовно-літературної освітньої галузі | 847.65 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!