Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13026
Title: | Концептуальні підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Товканець, Оксана |
Keywords: | освітні трансформації здобувачі освіти загальнокультурні та спеціальні компетентності активна життєва позиція альтернативна освіта освітні технології інформаційно-комп’ютерні технології методи діяльності розвиток особистості |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | У статті обґрунтовано підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій. Актуалізується увага на компетенціях і знаннях, які допомагають: забезпечувати діяльність із фундаментальною мінливістю, невизначеністю, складністю та неоднозначністю майбутнього, жити у світі інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема базові навички програмування, пошуку інформації, навички обробки та аналізу та ін. Запропоновано модель компетенцій. Визначено, що освіта потребує створення інструментів і умов які підтримують персональне та колективне навчання і неперервний розвиток особистості упродовж усього життя. |
Description: | Товканець Г.В., Товканець О. Концептуальні підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій / Г.В. Товканець , О. Товканець // Естетика і етика педагогічної дії. 2024. Вип. 30. С.42-53 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13026 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
CONCEPTUAL_APPROACHES.pdf | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФОРМ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | 870.77 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!