Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028
Title: | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Головачко, Василь Михайлович |
Keywords: | економічна грамотність методи навчання інформаційні модулі інноваційний проєкт компетентність; економічна культура майбутні фахівці університетська освіта |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | Обґрунтовано особливості розвитку економічної культури й економічної компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти. Розглянуто економічну культуру майбутнього фахівця педагогічного профілю як цілісне особистісне утворення, що характеризується високим рівнем оволодіння економічними знаннями та вміннями; сформованим ціннісним ставленням до економіки, її предмету, засобів і результатів; розвиненими якостями особистості, що дозволяють їй найповніше реалізувати себе в пізнавальній і соціально-орієнтованій економічній діяльності. Визначено економічну компетентність як особливий тип організації знань, умінь, спрямованих на економічну діяльність, що дозволяють особистості вирішувати проблеми та типові економічні завдання, що виникають у реальних життєвих ситуаціях. Запропоновано зміст економічної компетентності майбутніх фахівців як взаємозалежних складників: базових, функціональних і практичних. Представлено модель формування економічної компетентності та економічної культури майбутнього фахівця. Виявлено, що ефективне формування економічної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю передбачає застосування модульно-компетентнісного навчання в умовах вищої школи, залучення майбутніх фахівців педагогічного профілю до роботи над інноваційним проєктом. Підкреслено, що інноваційні методи навчання засновані на використанні сучасних досягнень науки та інформаційних технологій. Такими є методи проблемного та проєктного навчання, дослідницькі методи, тренінгові форми, обговорення в групах, публічна презентація, проєкт, дискусія, ділова гра, що передбачають актуалізацію творчого потенціалу та самостійності студентів. Зроблено висновок, що для майбутніх фахівців педагогічного профілю завдання формування економічної компетентності й економічної культури важливе насамперед через високу соціальну відповідальність педагогів. Успішна ефективна професійна діяльність педагога можлива при поєднанні особистісних і соціальних цінностей в економічних відносинах. |
Description: | Товканець Г. В. Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти / Г. В. Товканець, В. М. Головачко // "Імідж сучасного педагога". - № 1(220), 2025. - С. 26-31 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (32).pdf | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти | 1.93 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!