Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.contributor.author | Головачко, Василь Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T08:32:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-03T08:32:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти / Г. В. Товканець, В. М. Головачко // "Імідж сучасного педагога". - № 1(220), 2025. - С. 26-31 | uk_UA |
dc.description.abstract | Обґрунтовано особливості розвитку економічної культури й економічної компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти. Розглянуто економічну культуру майбутнього фахівця педагогічного профілю як цілісне особистісне утворення, що характеризується високим рівнем оволодіння економічними знаннями та вміннями; сформованим ціннісним ставленням до економіки, її предмету, засобів і результатів; розвиненими якостями особистості, що дозволяють їй найповніше реалізувати себе в пізнавальній і соціально-орієнтованій економічній діяльності. Визначено економічну компетентність як особливий тип організації знань, умінь, спрямованих на економічну діяльність, що дозволяють особистості вирішувати проблеми та типові економічні завдання, що виникають у реальних життєвих ситуаціях. Запропоновано зміст економічної компетентності майбутніх фахівців як взаємозалежних складників: базових, функціональних і практичних. Представлено модель формування економічної компетентності та економічної культури майбутнього фахівця. Виявлено, що ефективне формування економічної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю передбачає застосування модульно-компетентнісного навчання в умовах вищої школи, залучення майбутніх фахівців педагогічного профілю до роботи над інноваційним проєктом. Підкреслено, що інноваційні методи навчання засновані на використанні сучасних досягнень науки та інформаційних технологій. Такими є методи проблемного та проєктного навчання, дослідницькі методи, тренінгові форми, обговорення в групах, публічна презентація, проєкт, дискусія, ділова гра, що передбачають актуалізацію творчого потенціалу та самостійності студентів. Зроблено висновок, що для майбутніх фахівців педагогічного профілю завдання формування економічної компетентності й економічної культури важливе насамперед через високу соціальну відповідальність педагогів. Успішна ефективна професійна діяльність педагога можлива при поєднанні особистісних і соціальних цінностей в економічних відносинах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | економічна грамотність | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційні модулі | uk_UA |
dc.subject | інноваційний проєкт | uk_UA |
dc.subject | компетентність; економічна культура | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | університетська освіта | uk_UA |
dc.title | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (32).pdf | Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти | 1.93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.