Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorГоловачко, Василь Михайлович-
dc.date.accessioned2025-09-03T08:32:25Z-
dc.date.available2025-09-03T08:32:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13028-
dc.descriptionТовканець Г. В. Розвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти / Г. В. Товканець, В. М. Головачко // "Імідж сучасного педагога". - № 1(220), 2025. - С. 26-31uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано особливості розвитку економічної культури й економічної компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти. Розглянуто економічну культуру майбутнього фахівця педагогічного профілю як цілісне особистісне утворення, що характеризується високим рівнем оволодіння економічними знаннями та вміннями; сформованим ціннісним ставленням до економіки, її предмету, засобів і результатів; розвиненими якостями особистості, що дозволяють їй найповніше реалізувати себе в пізнавальній і соціально-орієнтованій економічній діяльності. Визначено економічну компетентність як особливий тип організації знань, умінь, спрямованих на економічну діяльність, що дозволяють особистості вирішувати проблеми та типові економічні завдання, що виникають у реальних життєвих ситуаціях. Запропоновано зміст економічної компетентності майбутніх фахівців як взаємозалежних складників: базових, функціональних і практичних. Представлено модель формування економічної компетентності та економічної культури майбутнього фахівця. Виявлено, що ефективне формування економічної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю передбачає застосування модульно-компетентнісного навчання в умовах вищої школи, залучення майбутніх фахівців педагогічного профілю до роботи над інноваційним проєктом. Підкреслено, що інноваційні методи навчання засновані на використанні сучасних досягнень науки та інформаційних технологій. Такими є методи проблемного та проєктного навчання, дослідницькі методи, тренінгові форми, обговорення в групах, публічна презентація, проєкт, дискусія, ділова гра, що передбачають актуалізацію творчого потенціалу та самостійності студентів. Зроблено висновок, що для майбутніх фахівців педагогічного профілю завдання формування економічної компетентності й економічної культури важливе насамперед через високу соціальну відповідальність педагогів. Успішна ефективна професійна діяльність педагога можлива при поєднанні особистісних і соціальних цінностей в економічних відносинах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectекономічна грамотністьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні модуліuk_UA
dc.subjectінноваційний проєктuk_UA
dc.subjectкомпетентність; економічна культураuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.titleРозвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (32).pdfРозвиток економічної культури і компетентності фахівців педагогічного профілю в умовах університетської освіти1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.