Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303
Название: Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності
Авторы: Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключевые слова: педагогічна майстерність
педагогічна діяльність
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти.
Описание: Мочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : Журнал / гол. редактор Козубовська І.В. - Ужгород : УжНУ, 2014. - Випуск 32. - С.129-131
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ВИЩИЙ РІВЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfПедагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності193.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.