Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМочан, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-07T07:42:51Z-
dc.date.available2018-03-07T07:42:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303-
dc.descriptionМочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : Журнал / гол. редактор Козубовська І.В. - Ужгород : УжНУ, 2014. - Випуск 32. - С.129-131en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.titleПедагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ВИЩИЙ РІВЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfПедагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності193.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.