Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13056
Titel: Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності
Autoren: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Stichwörter: діалог
спілкування
майбутній вчитель
комунікація
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: Визначено методологічні засади оптимізації практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у майбутній професійній діяльності; конкретизовано особливості підготовки майбутніх вчителів до використання діалогу. Встановлено, що комплексна реалізації окреслених підходів сприятиме формування розуміння діалогу як спеціально організованих інтеракцій, спрямованих на вирішення тих чи інших виховних, лінгвопедагогічних завдань у навчанні учнів іноземної мови, що передбачають рівноправність, партнерський характер взаємодії, взаєморозуміння, обмін поглядами, ідеями, позиціям. Конкретизовано особливості формування готовності майбутнього вчителя у педагогічній діяльності , що передбачає забезпечення обізнаності студентів щодо сутності інтерактивних технологій та їх цільового призначення у школі; формування у студентів умінь використовувати інтерактивні технології у майбутній професійній діяльності в процесі професійної підготовки інновації на уроках іноземної мови у середній школі.
Beschreibung: Липчанко-Ковачик О. В. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності / Липчанко-Ковачик О. В. // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С.170-189
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13056
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
170-189_merged.pdfОптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності997.92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.