Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Title: Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти
Authors: Швардак, Маріанна Василівна
Keywords: партисипативний підхід
партисипація
проєктування
розвиток закладу загальної середньої освіти
стратегічне управління
Issue Date: 2025
Publisher: Київ
Abstract: З’ясовано, що сучасні трансформаційні процеси в системі освіти України вимагають оновлення підходів до стратегічного управління розвитком закладів загальної середньої освіти. Традиційна модель централізованого управління дедалі частіше виявляє свою неефективність у контексті забезпечення гнучкості, адаптивності та інноваційності освітніх установ. Мета статті –теоретичне обґрунтування впровадження партисипативного підходу до розвитку закладу загальної середньої освіти.
Description: Швардак, Маріанна Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти / Маріанна Швардак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал / гол.ред. Сисоєва С.О. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2025. - № 2(83). - С. 37-48
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File SizeFormat 
PARTICIPATORY_APPROACH.pdf1.15 MBПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.