Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Titel: Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти
Autoren: Швардак, Маріанна Василівна
Stichwörter: партисипативний підхід
партисипація
проєктування
розвиток закладу загальної середньої освіти
стратегічне управління
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Київ
Zusammenfassung: З’ясовано, що сучасні трансформаційні процеси в системі освіти України вимагають оновлення підходів до стратегічного управління розвитком закладів загальної середньої освіти. Традиційна модель централізованого управління дедалі частіше виявляє свою неефективність у контексті забезпечення гнучкості, адаптивності та інноваційності освітніх установ. Мета статті –теоретичне обґрунтування впровадження партисипативного підходу до розвитку закладу загальної середньої освіти.
Beschreibung: Швардак, Маріанна Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти / Маріанна Швардак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал / гол.ред. Сисоєва С.О. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2025. - № 2(83). - С. 37-48
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei GrößeFormat 
PARTICIPATORY_APPROACH.pdf1.15 MBПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.