Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Название: Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти
Авторы: Швардак, Маріанна Василівна
Ключевые слова: партисипативний підхід
партисипація
проєктування
розвиток закладу загальної середньої освіти
стратегічне управління
Дата публикации: 2025
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): З’ясовано, що сучасні трансформаційні процеси в системі освіти України вимагають оновлення підходів до стратегічного управління розвитком закладів загальної середньої освіти. Традиційна модель централізованого управління дедалі частіше виявляє свою неефективність у контексті забезпечення гнучкості, адаптивності та інноваційності освітніх установ. Мета статті –теоретичне обґрунтування впровадження партисипативного підходу до розвитку закладу загальної середньої освіти.
Описание: Швардак, Маріанна Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти / Маріанна Швардак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал / гол.ред. Сисоєва С.О. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2025. - № 2(83). - С. 37-48
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
PARTICIPATORY_APPROACH.pdf1.15 MBПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.