Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064| Назва: | Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти |
| Автори: | Швардак, Маріанна Василівна |
| Ключові слова: | партисипативний підхід партисипація проєктування розвиток закладу загальної середньої освіти стратегічне управління |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Київ |
| Короткий огляд (реферат): | З’ясовано, що сучасні трансформаційні процеси в системі освіти України вимагають оновлення підходів до стратегічного управління розвитком закладів загальної середньої освіти. Традиційна модель централізованого управління дедалі частіше виявляє свою неефективність у контексті забезпечення гнучкості, адаптивності та інноваційності освітніх установ. Мета статті –теоретичне обґрунтування впровадження партисипативного підходу до розвитку закладу загальної середньої освіти. |
| Опис: | Швардак, Маріанна Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти / Маріанна Швардак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал / гол.ред. Сисоєва С.О. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2025. - № 2(83). - С. 37-48 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|
| PARTICIPATORY_APPROACH.pdf | 1.15 MB | ПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.