Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Назва: Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Ключові слова: партисипативний підхід
партисипація
проєктування
розвиток закладу загальної середньої освіти
стратегічне управління
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): З’ясовано, що сучасні трансформаційні процеси в системі освіти України вимагають оновлення підходів до стратегічного управління розвитком закладів загальної середньої освіти. Традиційна модель централізованого управління дедалі частіше виявляє свою неефективність у контексті забезпечення гнучкості, адаптивності та інноваційності освітніх установ. Мета статті –теоретичне обґрунтування впровадження партисипативного підходу до розвитку закладу загальної середньої освіти.
Опис: Швардак, Маріанна Партисипативний підхід до проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти / Маріанна Швардак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал / гол.ред. Сисоєва С.О. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2025. - № 2(83). - С. 37-48
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13064
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PARTICIPATORY_APPROACH.pdf1.15 MBПАРТИСИПАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.