Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13065
Назва: | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології |
Автори: | Рябець, Діана |
Ключові слова: | фасилітація фасилітаційна технологія фасилітаційні техніки |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | З’ясовано та обґрунтовано сутність понять «фасилітація», «фасилітаційна технологія», «фасилітаційні техніки», «підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології». Визначено структуру фасилітаційної технології, її особливості. Виокремлено ефективні фасилітаційні техніки, які можуть використовувати педагоги закладів освіти для реалізації рольової позиції фасилітатора. Виділено взаємопов’язані структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилiтацiйної технології (мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та відповідні їм критерії (мотиваційний, когнітивний, практичний, результативний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий). |
Опис: | Рябець Д. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології / Д.Рябець // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 190-200 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13065 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
190-200_merged.pdf | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології | 953.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.