Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Titel: Форми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності
Autoren: Горват, Маріанна Василівна
Stichwörter: дошкільна освіта
діти дошкільного віку
початкова освіта
здобувачі початкової освіти
екологічна освіта
екологічна компетентність
форми та методи екологічної освіти
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Київ
Zusammenfassung: У статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності.
Beschreibung: Горват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
FORMS_AND_METHODS.pdfФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ733.96 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.