Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072| Titel: | Форми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності |
| Autoren: | Горват, Маріанна Василівна |
| Stichwörter: | дошкільна освіта діти дошкільного віку початкова освіта здобувачі початкової освіти екологічна освіта екологічна компетентність форми та методи екологічної освіти |
| Erscheinungsdatum: | 2025 |
| Herausgeber: | Київ |
| Zusammenfassung: | У статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності. |
| Beschreibung: | Горват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| FORMS_AND_METHODS.pdf | ФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | 733.96 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.