Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Название: Форми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності
Авторы: Горват, Маріанна Василівна
Ключевые слова: дошкільна освіта
діти дошкільного віку
початкова освіта
здобувачі початкової освіти
екологічна освіта
екологічна компетентність
форми та методи екологічної освіти
Дата публикации: 2025
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності.
Описание: Горват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FORMS_AND_METHODS.pdfФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ733.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.