Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2025-09-10T07:51:19Z-
dc.date.available2025-09-10T07:51:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13072-
dc.descriptionГорват, Маріанна Василівна Формиі методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентності / Маріанна Василівна Горват // Суспільство та національні інтереси : електронний науковий журнал / гол.ред. Теренда Н.О. - Київ, 2025. - № 1(9). - С. 26-38uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему наступності між дошкільною та початковою освітою, яка залишається однією з ключових у контексті сучасних освітніх реформ. Незважаючи на значний обсяг наукових досліджень, питання гармонійного переходу дітей між цими рівнями освіти потребує подальшого вивчення. Визначено, що реалізація принципу наступності є важливим чинником формування цілісної системи безперервної освіти, яка сприяє адаптації дітей до нових умов навчання, інтеграції освітніх стандартів і забезпеченню розвитку екологічної компетентності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectформи та методи екологічної освітиuk_UA
dc.titleФорми методи реалізації наступності між дошкільною та початковою освітою в процесі формування екологічної компетентностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
FORMS_AND_METHODS.pdfФОРМИ І МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ733.96 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.