Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Назва: Гастрономічний бренд території: сутність та структура
Автори: Щука, Г.П.
Безрученков, Ю.В.
Медвідь, Л.І.
Ключові слова: бренд
бренд території
туристичний бренд території
гастрономічний бренд території
гастрономія
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Гастрономічний бренд території є одним із найбільш ефективних інструментів, який сприяє зростанню туристичних потоків, економічному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності регіону. В статті визначено сутність та розглянуто структуру гастрономічного бренду території. Виокремлено основні складові гастрономічного бренду території, зокрема ті, які стосуються гастрономії (унікальні місцеві продукти, автентична кухня, культура харчування, кваліфіковані кухарі та кулінари, місцеві виробники продуктів, наукові дослідження та система підготовки кадрів), бренду (візуальна ідентичність та маркетингові стратегії), території (наявність туристичної інфраструктури, продовольчих ринків та магазинів крафтової продукції, залученість місцевого населення). Наголошено на важливості етико-орієнтованості гастрономічного бренду території, що полягає в свідомому виробництві та споживанні.
Опис: Щука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І. Гастрономічний бренд території: сутність та структура / Г.П. Щука , Ю.В. Безрученков , Л.І. Медвідь // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- Випуск 83. 2025.- С.274-281
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GASTRONOMIC_BRAND.pdfГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТЕРИТОРІЇ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.