Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Titel: Гастрономічний бренд території: сутність та структура
Autoren: Щука, Г.П.
Безрученков, Ю.В.
Медвідь, Л.І.
Stichwörter: бренд
бренд території
туристичний бренд території
гастрономічний бренд території
гастрономія
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: Гастрономічний бренд території є одним із найбільш ефективних інструментів, який сприяє зростанню туристичних потоків, економічному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності регіону. В статті визначено сутність та розглянуто структуру гастрономічного бренду території. Виокремлено основні складові гастрономічного бренду території, зокрема ті, які стосуються гастрономії (унікальні місцеві продукти, автентична кухня, культура харчування, кваліфіковані кухарі та кулінари, місцеві виробники продуктів, наукові дослідження та система підготовки кадрів), бренду (візуальна ідентичність та маркетингові стратегії), території (наявність туристичної інфраструктури, продовольчих ринків та магазинів крафтової продукції, залученість місцевого населення). Наголошено на важливості етико-орієнтованості гастрономічного бренду території, що полягає в свідомому виробництві та споживанні.
Beschreibung: Щука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І. Гастрономічний бренд території: сутність та структура / Г.П. Щука , Ю.В. Безрученков , Л.І. Медвідь // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- Випуск 83. 2025.- С.274-281
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
GASTRONOMIC_BRAND.pdfГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТЕРИТОРІЇ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА1.59 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.