Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Title: Гастрономічний бренд території: сутність та структура
Authors: Щука, Г.П.
Безрученков, Ю.В.
Медвідь, Л.І.
Keywords: бренд
бренд території
туристичний бренд території
гастрономічний бренд території
гастрономія
Issue Date: 2025
Abstract: Гастрономічний бренд території є одним із найбільш ефективних інструментів, який сприяє зростанню туристичних потоків, економічному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності регіону. В статті визначено сутність та розглянуто структуру гастрономічного бренду території. Виокремлено основні складові гастрономічного бренду території, зокрема ті, які стосуються гастрономії (унікальні місцеві продукти, автентична кухня, культура харчування, кваліфіковані кухарі та кулінари, місцеві виробники продуктів, наукові дослідження та система підготовки кадрів), бренду (візуальна ідентичність та маркетингові стратегії), території (наявність туристичної інфраструктури, продовольчих ринків та магазинів крафтової продукції, залученість місцевого населення). Наголошено на важливості етико-орієнтованості гастрономічного бренду території, що полягає в свідомому виробництві та споживанні.
Description: Щука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І. Гастрономічний бренд території: сутність та структура / Г.П. Щука , Ю.В. Безрученков , Л.І. Медвідь // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- Випуск 83. 2025.- С.274-281
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GASTRONOMIC_BRAND.pdfГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТЕРИТОРІЇ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.