Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Title: Гастрономічний бренд території: сутність та структура
Authors: Щука, Г.П.
Безрученков, Ю.В.
Медвідь, Л.І.
Keywords: бренд
бренд території
туристичний бренд території
гастрономічний бренд території
гастрономія
Issue Date: 2025
Abstract: Гастрономічний бренд території є одним із найбільш ефективних інструментів, який сприяє зростанню туристичних потоків, економічному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності регіону. В статті визначено сутність та розглянуто структуру гастрономічного бренду території. Виокремлено основні складові гастрономічного бренду території, зокрема ті, які стосуються гастрономії (унікальні місцеві продукти, автентична кухня, культура харчування, кваліфіковані кухарі та кулінари, місцеві виробники продуктів, наукові дослідження та система підготовки кадрів), бренду (візуальна ідентичність та маркетингові стратегії), території (наявність туристичної інфраструктури, продовольчих ринків та магазинів крафтової продукції, залученість місцевого населення). Наголошено на важливості етико-орієнтованості гастрономічного бренду території, що полягає в свідомому виробництві та споживанні.
Description: Щука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І. Гастрономічний бренд території: сутність та структура / Г.П. Щука , Ю.В. Безрученков , Л.І. Медвідь // Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- Випуск 83. 2025.- С.274-281
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13075
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
GASTRONOMIC_BRAND.pdfГАСТРОНОМІЧНИЙ БРЕНД ТЕРИТОРІЇ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА1.59 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!