Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1308
Назва: Особливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності
Автори: Бопко, Ігор Зеновійович
Ключові слова: вчитель іноземної мови
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Формування професійної готовності студента вищого навчального закладу є важливим з огляду на їх професійну компетентність. Визначено специфіку професійно-предметних, особистісних і комунікаційних умінь: проектувальні, адаптаційні, організаційні, мотиваційні, контролю і самоконтролю, пізнавальні, допоміжні. Розглянуто літературознавчу і педагогічну компетентність.
Опис: Бопко, І. З. Особливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності / І. З. Бопко // Науковий потенціал 2015 : збірник наукових праць. - Київ, 2015. - С.82-88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1308
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бопко І.З. стаття 2015 рік.pdfОсобливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.