Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1308
Назва: | Особливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності |
Автори: | Бопко, Ігор Зеновійович |
Ключові слова: | вчитель іноземної мови педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Формування професійної готовності студента вищого навчального закладу є важливим з огляду на їх професійну компетентність. Визначено специфіку професійно-предметних, особистісних і комунікаційних умінь: проектувальні, адаптаційні, організаційні, мотиваційні, контролю і самоконтролю, пізнавальні, допоміжні. Розглянуто літературознавчу і педагогічну компетентність. |
Опис: | Бопко, І. З. Особливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності / І. З. Бопко // Науковий потенціал 2015 : збірник наукових праць. - Київ, 2015. - С.82-88 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1308 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бопко І.З. стаття 2015 рік.pdf | Особливості підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.