Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13094
Назва: Підвищення рівня цифрової грамотності здобувачів освіти на прикладі створення прототип-моделі робота дослідника
Інші назви: інформаційні системи
Автори: Герасимов, Віталій Вікторович
Серденко, Таісія Володимирівна
Питьовка, Оксана Юріївна
Ключові слова: робототехніка
Марс
цифрова грамотність
система симуляції
MATLAB
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Сучасні цифрові технології вимагають цифрової грамотності серед її користувачів, що передбачає, зокрема, впровадження основ вивчення цифрової техніки та робототехніки на кожному рівні освіти. Труднощі сучасної освіти не дозволяють широко впроваджувати та опановувати матеріалом, пов’язаним з вивченням основ цифрової грамотності та робототехніки на всіх етапах освіти. Робототехніка, як прикладна наука, спирається на такі дисципліни, як фізика(механіка), інформаційні технології (програмування) та електроніка. Відповідно, в школі робототехніка може інтегруватися з такими предметами як математика, фізика, інформатика. Авторами акцентована увага на популярних і доступних засобах активізації навчального процесу в даній сфері, пов’язаного з конструюванням робота дослідника.
Опис: Підвищення рівня цифрової грамотності здобувачів освіти на прикладі створення прототип-моделі робота дослідника / Герасимов Віталій, Серденко Таісія, Панченко Оксана // Педагогічна академія: наукові записки. - С. 1-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13094
ISSN: інформаційні системи
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасимов+та+ін_merged.pdfПідвищення рівня цифрової грамотності здобувачів освіти на прикладі створення прототип-моделі робота дослідника933.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.