Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13101| Назва: | Особливості формування організаційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки | 
| Автори: | Фенчак, Любов Михайлівна Лалак, Наталія Володимирівна Мочан, Тетяна Михайлівна | 
| Ключові слова: | організаційна компетентність майбутні вчителі початкових класів освітній процес фахова підготовка цифрова компетентність інтеграційний процес партнерська взаємодія | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Київ | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування організаційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки. Ця компетентність охоплює здатність ефективно планувати, координувати та контролювати освітній процес, забезпечуючи його організованість, послідовність, ефективність та результативність. | 
| Опис: | Фенчак Любов Михайлівна, Лалак Наталія Володимирівна, Мочан Тетяна Михайлівна Особливості формування організаційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки / Фенчак Любов Михайлівна, Лалак Наталія Володимирівна, Мочан Тетяна Михайлівна // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2025. - № 6(36). - С. 1532-1544 | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13101 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| FORMATION_FEATURES.pdf | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ | 1.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

