Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Titel: Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities
Autoren: Korolovich, O.
Королович, Оксана Омелянівна
Liba, N.
Ліба, Наталія Степанівна
Holovachko, V.
Stichwörter: data exchange
обмін даними
business process automation
автоматизація бізнес-процесів
big data analytics
аналітика великих даних
processing time
час обробки
legislative barriers
законодавчі бар'єри
indicators
показники
accounting systems
системи обліку
marketing strategies
маркетингові стратегії
specialists in accounting and marketing
фахівці обліку та маркетингу
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Київ
Zusammenfassung: In conditions of high dynamism in economic processes and the rapid development of digitaltechnologies, the effective interaction between accounting and marketing theory and practicebecomes significant, as it provides the foundation for making managerial decisions that are adequateto modern challenges and for creating competitive advantages for enterprises.
Beschreibung: Korolovich O., Liba N., Holovachko V. Problems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities / Korolovich O., Liba N., Holovachko V. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2025. - № 17. - P. 34-40
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13102
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Problems_of_adapting.pdfProblems of adapting the theory and practice of accounting and marketing to modern realities1.27 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.