Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Title: Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі
Authors: Товканець, Ганна Василівна
Keywords: інтеграція
навчання
здобувачі освіти
зміст уроків
українська мова
образотворче мистецтво
дизайн та технології
початкова школа
початкова освіта
педагог
Issue Date: 2025
Publisher: Київ
Abstract: В статті розглянуто особливості застосування інтегративного підходу у моделюванні уроків української мови у початковій школі. Визначено закономірності і принципи, які забезпечують повною мірою досягнення головної мети інтегрованого навчання – розвиток мислення здобувачів освіти. Наголошено, що в інтегрованому уроці головним завданням вчителя стає організація такого пізнавального процесу, у якому формуються уміння здобувачів освіти встанов-лювати взаємозв’язок явищ і процесів з різних галузей знань, отриманих як на уроках предметів шкільного курсу, так і у результаті навчальної роботи з додатковими джерелами інформації.
Description: овканеце, Ганна Василівна Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі / Ганна Василівна Товканеце // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - № 9(49). - С.2059-2069
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INTEGRATED_APPROACH.pdfІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У МОДЕЛЮВАННІ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ19.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.