Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113
Title: | Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна |
Keywords: | інтеграція навчання здобувачі освіти зміст уроків українська мова образотворче мистецтво дизайн та технології початкова школа початкова освіта педагог |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | В статті розглянуто особливості застосування інтегративного підходу у моделюванні уроків української мови у початковій школі. Визначено закономірності і принципи, які забезпечують повною мірою досягнення головної мети інтегрованого навчання – розвиток мислення здобувачів освіти. Наголошено, що в інтегрованому уроці головним завданням вчителя стає організація такого пізнавального процесу, у якому формуються уміння здобувачів освіти встанов-лювати взаємозв’язок явищ і процесів з різних галузей знань, отриманих як на уроках предметів шкільного курсу, так і у результаті навчальної роботи з додатковими джерелами інформації. |
Description: | овканеце, Ганна Василівна Інтегрований підхід у моделюванні уроків української мови у початковій школі / Ганна Василівна Товканеце // Наукові інновації та передові технології. Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2025. - № 9(49). - С.2059-2069 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13113 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
INTEGRATED_APPROACH.pdf | ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У МОДЕЛЮВАННІ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | 19.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.