Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Title: Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Кас’яненко, Оксана Миколаївна
Волотовська, Тетяна Павлівна
Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна
Keywords: соціальна адаптація
інклюзивна освіта
дистанційне навчання
воєнний стан
цифрові ресурси
Issue Date: 2025
Publisher: МДУ
Abstract: Соціалізація є ключовою передумовою розвитку дитини, адже передбачає засвоєння багатого суспільного досвіду, який вона опановує поступово, проходячи низку послідовних етапів. Дитина з особливими освітніми потребами може їх вдало подолати лише за умов доступного освітнього середовища.Метою статті було розкрити специфіку реалізації інклюзивного дистанційного навчання та обґрунтувати його роль як важливого чинника успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Основні методи дослідження охоплювали аналіз наукової літератури, синтез та узагальнення отриманих даних.
Description: Кас’яненко О. М. Освітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Кас’яненко Оксана Миколаївна, Волотовська Тетяна Павлівна, Станкевич-Волосянчук Оксана Ігорівна // Петагогічна педагогіка: наукові записки. - С. 1-17
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13145
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged.pdfОсвітня інклюзія в онлайн-середовищі як фактор успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами948.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.