Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13150
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моргун, Алла Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-10T07:24:17Z | - |
dc.date.available | 2025-10-10T07:24:17Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13150 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу ролі емоційного інтелекту (ЕІ) у соціальних комунікаціях освітнього простору, розглядаючи його як ключовий чинник професійної взаємодії та ефективності педагогічної діяльності. Обґрунтовано, що сучасний освітній простір, зумовлений глобалізаційними процесами, цифровою трансформацією та зміною соціокультурних цінностей, потребує від педагогів високого рівня емоційної компетентності. ЕІ визначено як інтегральну здатність до усвідомлення, регуляції та використання емоцій у професійних комунікаціях. Виокремлено його п’ять ключових компонентів – самосвідомість, саморегуляцію, мотивацію, емпатію та соціальні навички – та проаналізовано їхній вплив на побудову довірливого освітнього середовища, індивідуалізацію навчання, управління конфліктами, підтримання мотивації та запобігання професійному вигоранню. Особливу увагу приділено ролі ЕІ у дистанційному та міжкультурному навчанні, де емоційна взаємодія ускладнена відсутністю фізичного контакту та різноманіттям культурних кодів. Показано, що викладачі з високим рівнем ЕІ ефективніше застосовують цифрові комунікаційні інструменти, забезпечують інклюзивність освітнього середовища, демонструють лідерські якості та здатність до інновацій. Наголошено на потребі інтеграції розвитку ЕІ у систему професійної підготовки й післядипломної освіти педагогів через тренінги, модульні програми та включення емоційної компетентності в освітні стандарти. Зроблено висновок, що емоційний інтелект є новим виміром професійної компетентності, який визначає успішність соціальних комунікацій, сприяє підвищенню якості освітнього процесу, психологічному благополуччю педагогів та розвитку студентів у контексті сучасних освітніх реформ | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | соціальні комунікації | uk_UA |
dc.subject | професійна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | лідерські якості | uk_UA |
dc.title | Роль емоційного інтелекту в соціальних комунікаціях: нові виміри професійної взаємодії в освітньому просторі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE_ROLE_OF_EMOTIONAL_INTELLIGENCE_IN_SOCIAL_COMMUNICATIONS.pdf | Роль емоційного інтелекту в соціальних комунікаціях: нові виміри професійної взаємодії в освітньому просторі | 618.37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.