Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13150
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМоргун, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-10-10T07:24:17Z-
dc.date.available2025-10-10T07:24:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13150-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу ролі емоційного інтелекту (ЕІ) у соціальних комунікаціях освітнього простору, розглядаючи його як ключовий чинник професійної взаємодії та ефективності педагогічної діяльності. Обґрунтовано, що сучасний освітній простір, зумовлений глобалізаційними процесами, цифровою трансформацією та зміною соціокультурних цінностей, потребує від педагогів високого рівня емоційної компетентності. ЕІ визначено як інтегральну здатність до усвідомлення, регуляції та використання емоцій у професійних комунікаціях. Виокремлено його п’ять ключових компонентів – самосвідомість, саморегуляцію, мотивацію, емпатію та соціальні навички – та проаналізовано їхній вплив на побудову довірливого освітнього середовища, індивідуалізацію навчання, управління конфліктами, підтримання мотивації та запобігання професійному вигоранню. Особливу увагу приділено ролі ЕІ у дистанційному та міжкультурному навчанні, де емоційна взаємодія ускладнена відсутністю фізичного контакту та різноманіттям культурних кодів. Показано, що викладачі з високим рівнем ЕІ ефективніше застосовують цифрові комунікаційні інструменти, забезпечують інклюзивність освітнього середовища, демонструють лідерські якості та здатність до інновацій. Наголошено на потребі інтеграції розвитку ЕІ у систему професійної підготовки й післядипломної освіти педагогів через тренінги, модульні програми та включення емоційної компетентності в освітні стандарти. Зроблено висновок, що емоційний інтелект є новим виміром професійної компетентності, який визначає успішність соціальних комунікацій, сприяє підвищенню якості освітнього процесу, психологічному благополуччю педагогів та розвитку студентів у контексті сучасних освітніх реформuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectлідерські якостіuk_UA
dc.titleРоль емоційного інтелекту в соціальних комунікаціях: нові виміри професійної взаємодії в освітньому просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THE_ROLE_OF_EMOTIONAL_INTELLIGENCE_IN_SOCIAL_COMMUNICATIONS.pdfРоль емоційного інтелекту в соціальних комунікаціях: нові виміри професійної взаємодії в освітньому просторі618.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.