Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13163
Titel: Корекція мовленнєвих порушень: нейропсихологічний аспект
Autoren: Кашуба, Л. В.
Барна, Христина Василівна
Stichwörter: корекція
нейропсихологія
психоемоційний комфорт
монологічне мовлення
технології безпечної взаємодії
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Київ
Zusammenfassung: Запропонований авторами підхід сприяє формуванню нейропсихологічної позиції майбутніх учителів. В статті наголошується, що позиція «нейропсихолога» є невід’ємним компонентом комунікативної компетентності дефектолога. Учитель зі сформованою позицією віритиме у сили кожного учня, вмітиме грамотно оцінити його психоемоційний стан, створити обстановку комфорту і захищеності для школяра, надаватиме допомогу в його особистісному зростанні та подоланні труднощів у процесі навчання і взаємодії з іншими. В статті зазначається, що нейропсихологічний підхід був виділений на завдяки близькій спорідненості медичних, педагогічних, психологічних, соціальних наук. Безпечну конструктивну взаємодію здатен забезпечити вчитель притаманні: високий рівень комунікативної, соціально-психологічної компетентності, психологічної культури; з психотерапевтичною професійною позицією, знаннями нейропсихологічних аспектів розвитку мовлення.
Beschreibung: Кашуба Л.В. Корекція мовленнєвих порушень: нейропсихологічний аспект / Л.В. Кашуба, Х.В. Барна // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 48 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – С. 54-61
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13163
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ilovepdf_merged (7).pdfКорекція мовленнєвих порушень: нейропсихологічний аспект1.6 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.