Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13170
Title: Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності
Authors: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Keywords: діалог
спілкування
майбутній вчитель
комунікація
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Визначено методологічні засади оптимізації практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у майбутній професійній діяльності; конкретизовано особливості підготовки майбутніх вчителів до використання діалогу. Встановлено, що комплексна реалізації окреслених підходів сприятиме формування розуміння діалогу як спеціально організованих інтеракцій, спрямованих на вирішення тих чи інших виховних, лінгвопедагогічних завдань у навчанні учнів іноземної мови, що передбачають рівноправність, партнерський характер взаємодії, взаєморозуміння, обмін поглядами, ідеями, позиціям. Конкретизовано особливості формування готовності майбутнього вчителя у педагогічній діяльності , що передбачає забезпечення обізнаності студентів щодо сутності інтерактивних технологій та їх цільового призначення у школі; формування у студентів умінь використовувати інтерактивні технології у майбутній професійній діяльності в процесі професійної підготовки інновації на уроках іноземної мови у середній школі.
Description: Липчанко-Ковачик О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності / Оксана Липчанко-Ковачик // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С.170-190
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13170
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Optimization _of_ practical_ training _of_ future.pdfОптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.