Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13208
Назва: Методичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти
Автори: Дем’янчук, А.П.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: пізнавальна діяльність
мотивація до навчання
методичні прийоми
початкова освіта,
пізнавальний інтерес
інтерактивні методи
критичне мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти. Теоретично обґрунтовано значення пізнавальної активності як умови формування мотивації до навчання, розвитку інтелектуальних здібностей і самостійності учнів. Узагальнено ефективні методичні прийоми, що відповідають віковим особливостям молодших школярів, як от: проблемне навчання; ігрові прийоми; навчання у співпраці; візуалізація навчального матеріалу; технології критичного мислення. Акцентовано на ролі вчителя як фасилітатора освітнього процесу, здатного створювати ситуації успіху й стимулювати внутрішню мотивацію до пізнання.
Опис: Дем'янчук А.П., Молнар Т.І. Методичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти / Дем'янчук А.П., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 19-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13208
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (4).pdfМетодичні прийоми активізації пізнавальної діяльності здобувачів початкової освіти609.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.