Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1321
Назва: | Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчання |
Автори: | Теличко, Наталія Вікторівна Бабіта, О. Ю. |
Ключові слова: | діалогічне мовлення особистісно-орієнтоване навчання мовленнєве спілкування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Карпатська вежа |
Короткий огляд (реферат): | Для формування навичок діалогічного мовлення студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно-орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно-орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалогу між викладачем та студентами або між студентами. |
Опис: | Теличко Н. В. Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчання / Н. В. Теличко, О. Ю. Бабіта // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2017. – №22 (17). – С.121-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1321 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник№22,2017. -3.pdf | Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно-орієнтованого навчання | 2.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.