Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина-
dc.contributor.authorКозарь, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-13T08:07:48Z-
dc.date.available2025-11-13T08:07:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13234-
dc.descriptionОпачко Магдалина, Козарь Оксана STEM-середовище як простір професійного становлення майбутнього вчителя природничих наук / Опачко Магдалина, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 150-152.uk_UA
dc.description.abstractУ даній роботі розглядається STEM-середовище як інноваційний освітній простір, що сприяє професійному становленню майбутнього педагога. Проаналізовано теоретичні засади STEM-підходу, визначено ключові професійні якості, що формуються у студентів спеціальності Середня освіта (Природничі науки), схарактеризовано освітні інструменти STEM-середовища та наведено приклади їх практичного застосування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectSTEM-середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectвчитель природничих наукuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectосвітні інструментиuk_UA
dc.titleSTEM-середовище як простір професійного становлення майбутнього вчителя природничих наукuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_2025_ok_5315466c-51a2-4620-9f01-b0221f0d4894 (4).pdfSTEM-середовище як простір професійного становлення майбутнього вчителя природничих наук464.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.