Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Title: Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи
Authors: Товт, Г. Ф.
Молнар, Тетяна Іванівна
Keywords: особистісно орієнтоване навчання
початкова школа
індивідуалізація
диференціація
розвиток дитини
гуманізація освіти
педагогічні принципи
критичне мислення
мотивація до навчання
освітнє середовище
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти.
Description: Товт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdfОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи615.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.