Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276| Title: | Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи |
| Authors: | Товт, Г. Ф. Молнар, Тетяна Іванівна |
| Keywords: | особистісно орієнтоване навчання початкова школа індивідуалізація диференціація розвиток дитини гуманізація освіти педагогічні принципи критичне мислення мотивація до навчання освітнє середовище |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Мукачево: МДУ |
| Abstract: | У статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти. |
| Description: | Товт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276 |
| Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdf | Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи | 615.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.