Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1329
Назва: Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: діалогічне мовлення
особистісно орієнтоване навчання
мовленнєве спілкування
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Для формування навичок діалогічного мовлення студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалога між викладачем та студентами чи між студентами.
Опис: Теличко Н. В. Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання / Н. В. Теличко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2015. – №1 (48). – С. 300-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1329
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діалогічне мовлення _2015_1_61.pdfДіалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання246.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.