Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-12T14:07:45Z-
dc.date.available2018-03-12T14:07:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1329-
dc.descriptionТеличко Н. В. Діалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання / Н. В. Теличко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / За ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2015. – №1 (48). – С. 300-304.en_US
dc.description.abstractДля формування навичок діалогічного мовлення студентів на заняттях іноземної мови доцільно застосовувати особистісно орієнтований підхід, що передбачає створення штучних педагогічних ситуацій, що потребують прийняття з боку студентів самостійного рішення, оскільки студенти навчаються самостійно творчо мислити; вступати в бесіду, зміст якої потребує культури діалогічного мовлення; давати критичну оцінку проблемі, що обговорюється; поповнювати власний глосарій з іноземної мови. Саме таку особистісно орієнтовану ситуацію кожний педагог спроможний створити на занятті у формі діалога між викладачем та студентами чи між студентами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіалогічне мовленняen_US
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectмовленнєве спілкуванняen_US
dc.titleДіалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Діалогічне мовлення _2015_1_61.pdfДіалогічне мовлення на занятті іноземної мови як один із шляхів реалізації особистісно орієнтованого навчання246.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.