Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorВальо, Жанна Георгіївна-
dc.date.accessioned2025-12-08T11:00:16Z-
dc.date.available2025-12-08T11:00:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13328-
dc.descriptionІванова В, В., Атрощенко Т. О., Вальо Ж. Г. Феномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсі. Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). № 10(50) 2025. С. 1904-1912uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається феномен професійного мовлення вчителя-логопеда, який формується в умовах активного розвитку інклюзивної освіти. Професійне мовлення логопеда має не лише комунікативну, а й корекційно-розвивальну функцію, адже безпосередньо впливає на формування мовленнєвої компетентності дітей з порушеннями мовлення. Воно повинно відповідати підвищеним вимогам до фонетичної й граматичної правильності, відзначатися багатством лексики, різноманіттям стилістичних засобів, інтонаційною виразністю, а також оптимальним темпом і силою звучання. Характерною рисою є активне використання спеціально дібраної автологічної лексики, фахової термінології та професійних висловів, які застосовуються як у процесі корекційної, так і діагностичної роботи. Зміст професійного мовлення вчителя-логопеда визначається специфікою його діяльності: проведенням обстежень мовленнєвого розвитку, розробленням і реалізацією індивідуальних програм корекції, співпрацею з батьками, педагогами та медичними фахівцями. Акцентується на вагомості професійної культури мовлення логопеда, яка є ключовим елементом його професійної майстерності та передумовою високої якості корекційної допомоги. Переконані, що якість професійного мовлення логопеда впливає на ефективність освітнього процесу, створює позитивний емоційний клімат і сприяє мотивації дітей до мовленнєвого розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвчитель-логопедuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійне мовленняuk_UA
dc.subjectкультура професійного мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна етикаuk_UA
dc.subjectриторика.uk_UA
dc.titleФеномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Іванова, Атрощенко, Вальо 2025.pdfФеномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсі190.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.