Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-12T16:17:31Z-
dc.date.available2018-03-12T16:17:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1337-
dc.descriptionТеличко Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класів / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : науковий журнал. – Ужгород, 2014. – Випуск 33. – С. 190-192.en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectсистемний аналізen_US
dc.titleОсобливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (1).pdfОсобливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкових класів243.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.