Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/133
Назва: Інтерактивний маркетинг
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Ключові слова: інтерактивний маркетинг
Дата публікації: 2009
Видавництво: Кондор
Серія/номер: Навчальний посібник;
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів і призначена для студентів - майбутніх інженерів-економістів, що працюватимуть в області міжнародних економічних відносин та маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/133
Розташовується у зібраннях:Навчальний посібник

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
07 Interakt_Mark.pdfІнтерактивний маркетинг3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.