Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340
Назва: Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: емпауермент
учитель
педагогічна майстерність
стратегія життя
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність емпауерменту як процесу наснаження, що сприяє збільшенню можливостей людини чи групи осіб здійснювати цілеспрямований вибір і втілювати його в бажані дії та результати. Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні основ педагогічної майстерності. Передбачається, що кожен студент при бажанні здатний отримати необхідні навички для того, щоб досягти прогресивних змін у майбутній професійній діяльності на основі прагнення до фахового зростання, отриманих знань, досвіду майстерного виконання педагогічних функцій, готовності йти на експериментування у своїх діях.
Опис: Теличко Н. В. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". – Ужгород, 2013. – Випуск 28. – С.168-171
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1340
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕМПАУЕРМЕНТУ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdfРоль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи274.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.