Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Titel: Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності
Autoren: Грицько, Вікторія Василівна
Фенинець, К.М.
Stichwörter: територіальна ідентичність населення
міжнародні конференції
бренд громади
концепція
населення
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Грицько В.В., Фенинець К.М. Концепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності / Грицько В.В., Фенинець К.М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 299-300.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13433
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_concept_of_community_brand_as_an_element_of_territorial_identity.pdfКонцепція "бренду громади" як елемент територіальної ідентичності15.92 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.