Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13440
Назва: Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження індивідуалізованих стратегій навчання читання англійської мови в умовах інклюзії
Автори: Гарапко, Віталія Іванівна
Герасимова, Ю.
Шепа, К.
Гарапко, М.
Ключові слова: англійська мова
майбутні вчителі
майбутні вчителі початкових класів
Міжнародні конференції
початкові класи
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Гарапко В.І., Герасимова Ю., Шепа К., Гарапко М. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження індивідуалізованих стратегій навчання читання англійської мови в умовах інклюзії / Гарапко В.І., Герасимова Ю., Шепа К., Гарапко М. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 23 жовтня 2025 р. - Мукачево : МДУ, 2025. - С.327-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13440
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_implement_individualized_strategies_for_teaching_English_reading_in_inclusive_settings.pdfФормування готовності майбутніх учителів початкових класів до впровадження індивідуалізованих стратегій навчання читання англійської мови в умовах інклюзії.15.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.