Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1380
Назва: Педагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класів
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: педагогічні цінності
педагогічна майстерність
майбутні вчителі
початкові класи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Унормована регламентація педагогічної діяльності окреслюється педагогічними цінностями, які виступають у розумінні пізнавально-діяльнісної системи, що служить опосередковуючою і сполучною ланкою між суспільним світоглядом в галузі освіти і діяльністю педагога. Педагогічні цінності мають синтагматичний характер, тобто формуються історично і фіксуються в педагогічній науці як форма суспільної свідомості у вигляді специфічних образів і уявлень. Оволодіння педагогічними цінностями здійснюється в процесі педагогічної діяльності, в ході якої відбувається їх суб’єктивація. Саме рівень суб’єктивації педагогічних цінностей служить показником особистісно-професійного розвитку педагога і формування його педагогічної майстерності.
Опис: Теличко Н. В. Педагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класів / Н. В. Теличко //Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія "Педагогіка. Психологія. Філософія" : збірник наукових праць. – Київ, 2013. – №192. Частина 2. – С. 219-225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1380
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні цінності в контексті_ped_2013_192(2)__33.pdfПедагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класів464.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.