Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-13T14:33:30Z-
dc.date.available2018-03-13T14:33:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1380-
dc.descriptionТеличко Н. В. Педагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класів / Н. В. Теличко //Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія "Педагогіка. Психологія. Філософія" : збірник наукових праць. – Київ, 2013. – №192. Частина 2. – С. 219-225.en_US
dc.description.abstractУнормована регламентація педагогічної діяльності окреслюється педагогічними цінностями, які виступають у розумінні пізнавально-діяльнісної системи, що служить опосередковуючою і сполучною ланкою між суспільним світоглядом в галузі освіти і діяльністю педагога. Педагогічні цінності мають синтагматичний характер, тобто формуються історично і фіксуються в педагогічній науці як форма суспільної свідомості у вигляді специфічних образів і уявлень. Оволодіння педагогічними цінностями здійснюється в процесі педагогічної діяльності, в ході якої відбувається їх суб’єктивація. Саме рівень суб’єктивації педагогічних цінностей служить показником особистісно-професійного розвитку педагога і формування його педагогічної майстерності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічні цінностіen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.titleПедагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогічні цінності в контексті_ped_2013_192(2)__33.pdfПедагогічні цінності у контексті формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкових класів464.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.