Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Назва: Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення
Автори: Ігнатишин, Марія Василівна
Ключові слова: ціноутворення
моделювання стратегії
конкурентне середовище
матричні ігри
Дата публікації: 2016
Видавництво: Херсонський державний університет
Короткий огляд (реферат): У статі побудовано математичні моделі стосунків двох гравців – «торгове підприємство – покупець», «виробник – торгове підприємство». Отримано розв‘язок задачі «торгове підприємство – покупець» у вигляді оптимального розподілу вільних коштів торгової організації на придбання того чи іншого товару. Знайдено оптимальну стратегію стосунків «виробник – торгове підприємство».
Опис: Ігнатишин, М. В. Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення / М. В. Ігнатишин // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - Херсон : Херсонський державний університет, 2016. - Випуск 16. Частина 1. - С.116-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
economic_16_1-116-119.pdfМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.